Zwrot i wymiana

Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów” Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Prosimy o odesłanie paczki kurierem lub Pocztą Polską na adres podany poniżej, wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj).

ADRES DO ZWROTU - PLUMÉ UL. GĘSIA 33 LOK. 37, 20-719 LUBLIN

e: order.plume@gmail.com

t: +48 790 533 797

Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu. Produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien zawierać metki. 

Towary niespełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta. Przy zwrotach koszty odesłania towaru ponosi Kupujący. Prosimy o nie wysyłanie zwrotów do Paczkomatu.

Zwrotów płatności dokonujemy maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu odebrania przesyłki od Klienta. Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt drogą mailową: order.plume@gmail.com.

Zwrot nastąpi w taki sam sposób, w jaki została dokonana wpłata. W przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności). 

Nie realizujemy zwrotów gotówki poprzez przekaz pocztowy. 

Kupujący ponosi koszty odesłania do nas produktu. W przypadku nieodebrania paczki od kuriera lub z Paczkomatu Inspot Klient obciążony jest zarówno opłatą do Klienta lub wybranego Paczkomatu, jak również opłatą za odesłanie do Sprzedawcy, za którą zostanie poniesiony Sprzedawca przez firmę kurierską DPD oraz inPost.

 

WYMIANA 

Wymiana w naszym sklepie działa na zasadzie zwrotu. Powyżej znajdziesz dokładny opis i przebieg. W razie pytań prosimy o kontakt drogą mailową: order.plume@gmail.com.