KLARNA
CZYM JEST KLARNA?
Klarna to dostawca usług płatniczych pochodzący ze Szwecji. W momencie wyboru Klarny to ten dostawca przejmuje pełną odpowiedzialność za płatność. Już ponad 90 mln konsumentów w ponad 200 000 sklepach na całym świecie przekonało się o bezpieczeństwie i korzyściach tej metody płatności.
JAK DZIAŁA USŁUGA „ZAPŁAĆ ZA 30 DNI”?
Dzięki formie kredytowania „Zapłać za 30 dni” możliwe jest opóźnienie płatności za zakup o 30 dni. Aby skorzystać z tej metody należy złożyć w sklepie zamówienia i wybrać w koszyku metodę płatności Klarna. W ciągu 2 dni od potwierdzenia złożenia zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail w której jest instruowany zakresie dalszego procesu. W ciągu 30 dni Klient może sprawdzić, to co zamówił i zapłaci tylko wtedy, gdy zamówienie będzie mu odpowiadało. Może dokonać płatności internetowej w dogodnym terminie i bez dodatkowych kosztów wykorzystując kartą kredytową lub debetową w aplikacji Klarna lub logując się na stronę www.klarna.com/pl.
CZY MOŻNA SKORZYSTAĆ Z USŁUGI „ZAPŁAĆ ZA 30 DNI”?
Aby skorzystać z „Zapłać za 30 dni”, Klient musi być osobą pełnoletnią. Usługa ta jest powszechna lecz należy pamiętać, iż jest to forma kredytowania i zależy od sytuacji finansowej Klienta. Jednocześnie przy wyborze opcji „Zapłać za 30 dni”, ocena Klarny nie wpłynie na zdolność kredytową.
JAKIE SĄ OPCJE PŁATNOŚCI W KLARNA?
Klarna oferuje 2 możliwości:
1. Karta debetowa lub kredytowa od razu podczas finalizacji zamówienia
2. „Zapłać za 30 dni”za pomocą karty debetowej lub kredytowej po otrzymaniu zamówienia
Zaległe płatności można monitorować w aplikacji Klarna
CO SIĘ STANIE W PRZYPADKU ANULOWANIA LUB ZWROTU ZAMÓWIENIA?
Gdy zaakceptujemy w naszym sklepie anulowanie/zwrot, Klarna dokonuje anulowania faktury lub zwróci dokonaną już płatność. Zwrot od razu powinien być widoczny w aplikacji Klarna.
JAKIE DANE TRZEBA PODAĆ PODCZAS DOKONYWANIA ZAKUPU?
Wybierając Klarnę, należy podać swoje:
- Imię i nazwisko
- Adres
- Adres e-mail
- PESEL.
Opcjonalnie:
- numer telefonu komórkowego lub data urodzenia.
Komplet informacji, w tym przypomnienia dotyczące płatności i linki do faktur online, są wysłane na adres e-mail Klienta stąd konieczne jest podanie prawidłowych danych by otrzymać informacje o płatności.
CZY INFORMACJE KLIENTA DOTYCZĄCE PŁATNOŚCI SĄ BEZPIECZNE?
Klarna wszystkie informację o płatnościach przetwarza w bezpieczny sposób. PLUMÉ nie otrzymuje żadnych danych karty i nie przechowuje ich. Wszystkie transakcje odbywają się za pośrednictwem połączeń zabezpieczonych najnowszymi standardami protokołów bezpieczeństwa.
JAK SPRAWDZIĆ CZY PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA PRAWIDŁOWO PRZYJĘTA?
Przy płatności kartą zaraz po złożeniu zamówienia drogą mailowa zostanie to potwierdzone.. Przy płatności „Zapłać za 30 dni”, Klarna wysyła płatności na adres e-mail użyty do złożenia zamówienia. W przypadku gdyby takie potwierdzenie nie dotarło zawsze można zweryfikować status swojego zamówienia i płatności poprzez zalogowanie się do aplikacji Klarna lub www.klarna.com/pl.
JAK JEST REALIZOWANY ZWROT?
Jeśli zamówienie było opłacone za pomocą karty, zwrot jest dokonywany na tę samą kartę. Jeśli zakup nie został jeszcze opłacony, jest on pomniejszony o zwrot pieniędzy lub całkowicie anulowany.